За підтримки Естонського центру міжнародного розвитку та Талліннського університету 13-14 листопада відбулися B2B візити бізнесів Київської області та міжсекторальний комунікаціний тренінг в межах однойменного проєкту «Створення культури партнерства та розвиток спільних місцевих продуктів для підвищення експортної спроможності малого бізнесу на прифронтових та прикордонних сільських територіях”. Проект спрямований на зміцнення культури міжгалузевого партнерства та розвиток спільного місцевого продукту для підвищення експортної спроможності малого бізнесу через поширення нових форматів формальної та неформальної взаємодії у прифронтових та прикордонних сільських районах Запорізької, Дніпропетровської, Харківської, Сумської, Київської, Житомирської областей. У Київській області проєкт реалізується зусиллями Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного технічного університу України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Спілкою сільського зеленого туризму України та Всеукраїнською асоціацією гідів. Вже протягом останніх двох місяців робоча група команди проєкту відвідала сільські територіальні громади у зазначених областях та познайомилася з місцевими бізнесами.
З вступним словом на міжсекторальному комунікаціному тренінгу виступили Март Рейманн, дослідник Талліннського університету, засновник ТОВ “Рейманн Реткед”, координатор проєкту та волонтер, що особисто доставив на передову 16 автомобілів для ЗСУ та постійно допомагає Україні під час війни; Наталя Венгерська, к.е.н., заступниця голови Спілки сільського зеленого туризму України та президентка Академії сільського розвитку, співкоординаторка проєкту; Володимир Васильєв – головаСпілки сільського зеленого туризму України; Наталія Погребна, директорка департаменту економіки Київської обласної військової адміністрації; Ганна Стрикун, голова ГС «Національна платформа малого та середнього бізнесу». Модераторами заходів виступили Яніна Гаврилова, голова правління Всеукраїнської асоціації гідів та Вячеслав Арещенко, тренер Всеукраїнської асоціації гідів, член Європейської асоціації гідів-інтерпретаторів.
Серед числа запрошених експертів Ольга Вовк, докторка економічних наук, професорка КПІ та радниця Президента ICC Ukraine, виступила з темою «Реалізація експортного потенціалу українського бізнесу»; Галина Щука, докторка педагогічних наук, експертка з сільського та еногастрономічного туризму, віцепрезидентка Академії сільського розвитку презентувала «Географічні зазначення як інструмент підвищення експортної спроможності малого бізнесу»; Валерія Бондаренко, керівниця ГО «Славута», розказала про створення і розвиток системи «Дороги вина та смаку». Завершила сесію Діана Гринюк, к.г.н., викладачка КНУ імені Тараса Шевченка, віцепрезидентка з маркетингу та комунікації Академії сільського розвитку, виступом на тему «Цифровий маркетинг та інструменти брендингу у розвитку бізнес-середовища».
Також, на події було презентовано туристичний кластер Вишгородщини (Кристина Коваль) та Яготинщини (Тетяна Мірзодаєва). Завершив захід майстер-клас Наталі Венгерської – «Мистецтво міжкультурної комунікації та ведення переговорів зі стейкхолдерами». Захід супроводжував волонтерський пул Академії сільського розвитку Спілки СЗТУ «Село UP» координаторка Інна Тарабарова та волонтерка Ольга Гапій.
Такі заходи сприятимуть зміцненню співпраці між Україною та зарубіжними партнерськими державами під час війни та підвищать рівень відновлювальних процесів у громадах на шляху до перемоги. Україна – Естонія, співпраця триває.
Матеріал підготувала:
Діана Гринюк, кандидатка географічних наук, викладачка кафедри країнознавства та туризму Київського національного університету, віцепрезидентка з маркетингу та комунікації Академії сільського розвитку Спілки СЗТУ
Залишіть свій коментар / Leave your comment
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.