Зелений туризм.
Ця фраза є ледь не магічною, оскільки зелений туризм часто вважають відповіддю на забезпечення зайнятості місцевого населення туристично привабливих локацій.
Але чи виправдані такі сподівання?
Чи справді все так легко: просто будуємо хатину чи виділяємо кімнату-дві в своїй і починаємо заробляти на зеленому туризмі? Чи потрібно мати якісь бізнесові знання, щоб започаткувати садибу?
Відповіді на ці питання можна буде отримати на триденному тренінгу «Зелена майстерня: шлях до мільйона», який відбудеться з 25 по 27 жовтня 2019 р. у м. Хмельницький.
У програмі:
Учасники
1. теоретичні і практичні знання у галузі зеленого туризму і веденні сільської зеленої садиби;
2. розробка бізнес-плану з урахуванням особливостей локації;
3. «ключі» від ефективної системи продажів;
4. навики формулювання та напрацювання переваг вашої садиби;
5. систему розширення асортименту та диверсифікації послуг,
6. опрацювання концепцій розвитку садиби,
7. рецепти збільшення середнього чеку і тривалості відпочинку туриста,
8. магія соцмереж та представленості в Інтернеті,
Подарунок для учасників:
– кейси по збільшенню обороту на існуючій садибі в межах високого сезону (3 місяці);
– кейси по зменшенню затрат на туристичні послуги на існуючій садибі в межа високого сезону (3 місяці);
– кейси по розширенню сезонності (зима – весна – літо – осінь);
– кейси по вигодах від масштабування за рахунок об’єднання гравців (створення міні-кластерів);
– кейси по вигодах від супідрядних послуг в межах території.
З учасниками працюватимуть 4 надзвичайно досвідчених тренерів:
– Сергій Толстіхін, експерт із розвитку зеленого туризму, веломандрівник і «тестувальник» зелених садиб по всій Європі;
– Володимир Подолян – досвідчена «акула» маркетингу і продажів, людина, яка розуміється на тому, як сформувати в покупця потребу саме на ваш товар;
– Володимир Васильєв – засновник Спілки сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні, який знає все про тих, хто вже працює на ринку і як вони це роблять;
– Олександр Коваль – засновник і керівник Школи сільського туризму, кваліфікований маркетолог і бізнес-тренер.
Окрім вичерпних знань щодо запуску приватної садиби та незліченної кількості практичних кейсів під час відвідування успішних садиб Хмельниччини, ми гарантуємо, що:
– Мотивуємо на започаткування «зеленого бізнесу» в туризмі
– Примовляємо від невдач і помилок початківців
– БОНУС: втаємничуємо в заклинання «Турист, прийди» (*працює за умови виконання всіх порад і рекомендацій тренерів)
Детальніша інформація у мережі Facebook:
Залишіть свій коментар / Leave your comment
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.